Mandag den 15. juni startede vi bilen og kørte til Bakken i Klampenborg. Da vi ankom, hentede vi først vores turbånd, og derefter var vi klar til at gå på opdagelse blandt de mange forlystelser.

Det var ikke alle, der havde lyst til at prøve forlystelserne. Nogle kastede sig ud i de forskellige aktiviteter, mens andre hyggede sig med at kigge på og passe taskerne.

Vi havde en sjov og hyggelig dag, hvor beboerne fik snakket, grinet og tilbragt tid sammen. I løbet af dagen holdt vi også en dejlig ispause, inden vi fortsatte vores besøg på Bakken.

Efter flere gode timer fyldt med oplevelser var alle trætte og klar til at vende tilbage til Kløverengen. Det blev en rigtig hyggelig dag med godt samvær og mange gode grin.

 

Sitemap
Skriv til os

Ring til os